17 Mart 2016 Perşembe

LADY HATS BERESİ


 YANDAN GÖRÜNÜŞÜ

Düğmemiz bir büyüğü olması gerekiyor ana elde bu vardı beğenilmezse alır dikeriz yenisini


BU BEREMİZDE ANTALYA YOLCUSU

  • Bu modelden dördüncü örüşüm.Daha önce bloğumla ilgilenemediğim için yayınlayamamıştım
modelin ölçüleri ve şekli itibariyle çok kullanışlı olmasına rağmen henüz kendim için öremedim ama sıraya aldım inşallah kısa sürede yaparım.Kız kardeşime ve komşusu meral hanıma örmüştüm meral hanımınkini yiğeni  beğenip alınca tekrar rica etdi  tabiki kırmak olmaz .Gerçi bu sene kullanamaz ama seneye hazırlık olur dedik.Evet modelin anlatımına başlayalım

ipimiz alize burcum klasik
şiş 6 no
şişimize 30 ilmek atıyoruz ve 9 ilmek haraşo 12 ilmek düz 9 ilmek haraşo olarak  başlıyoruz 6 sıra örünce 9 ilmek haraşo 12 kesiyoruz 9 ilmek haraşo tersine gelince 9 ilmek haraşo şişe 12 ilmek at 9 ilmek haraşo  yine 6 sıra bu şekilde örelim bu dilimler 19 tane olunca yetiyor ama meral hanım biraz sıktı dediği için 22 dilimde bitirdim
biten bu parçanın yan tarafından 80 ilmek çıkardım (19 dilim yaptığımda 76 çıkarmıştım)16 sıra düz ördüm.17nci sırada 2 ters 2 düz lastik yaptım 8 sıra  bu sıradan sonra bir ters bir düze geçtim geçerken bir önceki sıradaki çift lastikleri çift alarak dönüştürdüm ve ilmek sayım 40 düştü 4 sıra bu şekilde örüp ilmekleri yine çift çift alarak ilmek sayısını 20 düşürdüm   2 sıra daha bu şekilde örüp kalan ilmeği 10 ilmeğe indirip kalan ilmeği iğne yardımı ile büzerek diktim
saç örgüsü gibi görünen yeri birbirinin içinden geçirerek yapıyoruz ve birleştiği noktaya büyük bir düğme dikiyoruz.Ama isterseniz tığla gül ve başka şeylerde yapıp dikebilirsiniz 
evet hepsi bu kadar meralcim iyi günlerde kullansın

Hiç yorum yok: