2 Mart 2016 Çarşamba

AÇIKLAMALI AKORDİYON BEBEK YELEĞİ





                                                             


Aslında yeleğin bir adı yok akordiyona benzettiğim için öyle dedim jile yapayım diye yola çıktım yelek daha rahat kullanılır dendiği için yeleğe döndüm jile yapsaydım ipim tam yetecekmiş
İpi kendime kruvaze ceket yapmak için aldım ama ipin gerisini yüncüm söz verdiği halde bulamadığı ve kendi çapımda yaptığım aramalara rağmen bulamayınca da  sarı kuzuya sünger bob yerine scottbret süveter yaptım kalan birbucuk  yumak ilede yeleğimizi yaptık

ip nako astra şiş 3,5   1-2 yaş için
Burada sayıları vermeden önce modeli vermem lazım çok basit sadece örerken biraz dikkat istiyor
Model`;sekizin katları artı 6 ilmek ilave
6 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters=86 ilmek ve
4 sıra örülüyor
 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 8 düz 8 ters 6 düz=86 ilmek yine 4 sıra örülüyor
tekrar 6 ters olarak tekrar başlanıyor model bu
bu modelden harika elbise ve jile yapılıyor kısmet olursa birde elbise yaparız yiyenimize
ARKA=86 İlmek atılıp 1 sıra ters örgü yapılır sonra modeli uygularız ve toplam 86 sıra 11 defa modeli uyguladıktan sonra kollar için 4+4 er ilmek kesilir ve aynı zamanda 2 ters 2 düz çift lastik örmeye başlıyoruz 12 cm olunca arka ense için 25+28+25 ayırıyoruz 28 ilmeği keserek tabiki
25 ilmekleri 2 cm daha örüp bitiriyoruz
Ön=46 ilmek atılıp arkadaki gibi koltuğa kadar örüyoruz koldan 5 ilmek kesip yine çift lastik ile 22 sıra örüp yaka kesiyoruz 4_3-2-2-1-1-1-1-1 kalan 25 ilmeği 3 sıra örüp 4ncü sırayı örerek kesiyoruz
birde yakası var ama ipimiz yetmiyeceği için kenarlarına tığ battı yaptım



Hiç yorum yok: