16 Mart 2016 Çarşamba

KAR MASKESİ -BOYUNLUKLU BERE


Almanya yolcusu beremiz

kankacım meryemin güzel torunu mira ya  ördüm iyi günlerde kullansın prenses
kankacım fotoğrafı gösterdi şule mira için böyle bir bere istiyor diye ve hemen araştırmalar başlayıp
https://www.youtube.com/watch?v=Z4XMwA6jxGo bu videoyu buldum birebir aynısı değil tabiki ama bizimki daha süslü oldu ve dikişsiz .diğelimki mira hanıma küçük gelmeye başladı tepesindeki dikişi açıyoruz oradan bir sıra daha artırıyoruz yani 10 yaşına kadar rahat takar

200 GR orta kalınlıkta ip ve 5 numara tığ
baş çevresi 53 cm (3-10 yaş aralığı deniyor)
57 zincir çekip 54 adet cakma sık iğne yaptım 22 sıra
23 sırada iki ucu birleştirirken 12  zincir çektim araya ve 4 sıra artırmadan 2li trabzan yapıyoruz
5nci sıradan itibaren 10 ilmekte bir artırarak bu şekilde 6 sıra örüp bitirdim
kenarlarına 3 tane trabzan yapıp zincir cekmeden sık iğne olarak 3 ncü trabzana batıyoruz
baş kısmının tam ortasını birleştirip dikiliyor
gözler için
3 zincir çekip 5 çakma sık iğne dolduruyoruz ikinci sırada 10 sık iğneye çıkarıyoruz  3ncü sırada bir çift bir tek çakma  sık iğne oluyor ve 4ncü sırada artırmadan sadece sıkiğne yapıyoruz çukur bir mini şapka oluyor 2 pembe 2 siyah renkten 4 tane hazır olunca bir pembe bir siyah iç içe koyup tığla birleştirip şapkaya dikiyoruz.
ortadaki süs yerine düğme dikiliyor modelde ama ben püskülden bebek yapıp koydum dikmedim beğenirlerse dikilsin beğenmezlerse düğme yaparız diye
prenses mira  mız  şapkamızı takınca fotosunu çeker birde o zaman   paylaşırız

Hiç yorum yok: