12 Şubat 2016 Cuma

BEBİŞLERE RESSAM BERESİ ANLATIMLI




gece gece fotograf cekince çok iyi çıkmadı renkte siyah olunca şimdiden özür

Buda mantomuz ressam beresi turuncu iple örmek istedim ama bu tip bereye çok kalın geldi sevgili eltim şükran görüşürken siyah iplede yapılabilir istişaresinde bulunduk ve bebişlerde siyah renk nasıl olur endişesi içinde bereye başladım ama mantonun ipiylede süslemesini yapınca içime sindi şimdi modelimizi anlatalım
ipimiz nako minnoş bebe yünü  şiş 4
28 ilmek  başlıyoruz örgü  2 sıra ters 2 sıra düz her model değişiminde bir ilmek artırıyoruz ama sadece bir kenardan artıyor ilmek sayısı 42 ilmek olunca sıranın dönüşünde 14 ilmek kesiyoruz sıra başına gelince artırmaya tekrar başlıyoruz yani 42 ilmeğe kadar tekrar artırarak örüyoruz
bu işlem 5 dilim oluncaya kadar devam ediliyor ve örgüyü sonlandırıyoruz
iş dikimine gelince verev beredeki gibi önce iki kenar yine örgünün ön yüzünde ilmek ilmek dikiliyor berenin üst kısmıda her dilimi yan yana ilmekleri eşitleyerek dikiyoruz  ana gövde tamam
lastik için ilmek alıp orada potluk yapıp bebişin başını açıtmasın diye tığla 65 trapzan çıkardım(aralarda cift alarak ilmek çıkartıyoruz büzmesi için yoksa ressam beresi olmaz)  çakma sık iğne ve trapzanın arkasından alınarak örülen teknikle 4 sıra ördüm ve mantonun ipi ile bir sıra normal sık iğne yaptım ipimiz kalın ya
fiyonk için sihirli halkanın içine baını çift dolayarak 5 trapzan yapıp 5 zincirle dibine batıyoruz tekrar aynı işlemi uygulayıp bitiriyoruz
evet beremiz de hazır minik küçükaydınımız  iyi günlerde kullansın
biz hazırız bebiş hoşgeldin demek için

Hiç yorum yok: