22 Mayıs 2009 Cuma

TIĞ İŞİ YAZLIK YELEK



Malum kızım hamile ve badilerin üzerine rahat giyebilsin diye yelek ördüm.yeleğimizin ipi canım arkadaşım ayşenin kızına ait bir bluluzun sökülmesi sonucu elde edilmiş yazlık merserize iplerden değerlendirirsin diye gecen yıl vermişti.yuvarlak bir bolero örmüştüm ama kol açma kısmını sanırım ortaya yakın açtığım için çok valonlandı ve dolayısıyla ipimizde yetmedi .bende tekrar söktüm ve bu yeleği ördüm bence çok hoş oldu.hazır bir hamile kıyafetinden esinlenerek yaptım ve kenar farbasını http://sados09.blogspot.com/ arkadaşımızın beyaz bolerosunun modelini uyguladım canım arkadaşımın bolerosu o kadar güzel olmuş görmek istersiniz diye belirtmek istedim.mankenimiz biraz isteksizdi ama yinede ikna ettim
yapılışını isteyen olursa daha sonra açıklarım ama arka ön bütün ördüm ve kol kısmında ayırdım
kol altından kurdale takılacak düğme yerine malum köydeyiz ve kurdale bulmak zor çorluya gidince alırız sizlerle paylaşayım diye acele ettim

10 yorum:

Nur dedi ki...

Şimdi ablacım ben pek yelekten haz etmiyorum ama inan bu çok modern olmuş cidden, kurdelalarla eminim dahada hoş olur.
Elay ablacıgı ve seni tebrik ederim ellerinize saglık...
Sevgiler

sümeyye dedi ki...

çok beğendim çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

lezzet sefasi dedi ki...

Cok guzel olmus,el emeyinin yerini hic birsey tutmaz bence.Elelrinize saglik.

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık hayatım çok zarif olmuş.Sevgiler

LEMAN dedi ki...

allah tamamına erdırsın dogru secım olmuş karın kısmını çok rahat kullanır

makhina dedi ki...

canım harika olmuş güzel annemize de yakışmış,ellerine sağlık.keyifli hafta sonları diliyorum sevgiler

fulya dedi ki...

Çok şık olmuş ablacım ellerine sağlık

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı günler canım.ellerine emeğine sağlık.kızın da güzel günlerde kullansın.çok sevindim canım torunun için.Rabbim sağsalim kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah.(amin).istediğin sürece yardıma hazırım canım elimden geldiği kadar.gerçi benim oğlanlar büyüdü,en küçüğüm 12-13 yaşında ama genelde bebek örgüleri ördüğüm için blogdan bakabilirsin.evde yayınlamadığım bebek örgüleri de var.ben de onlara bi bakayım faydalı olabilecek türde olanlar var mı diye.canım yeleğin kenarı için benim bolerodan faydalandığını belirtmişsin.amacımız zaten faydalı olabilmek değil mi?beğenmiş olmana sevindim canım.dediğin gibi koltuk altından kurdele daha çok yakışıyor bu tip genç kıyafetlerine.a.e.o.

elay dedi ki...

selam canım,
bence erkek bebek hırkasına da gidebilecek bi örnek.hele mavi ile daha gösterişli olur.benim ipim evde vardı.aslında başka örnek yapmak için başlamıştım ama örneği göstermeyince örneği buna çevirdim mecburen.örneğin açıklamasını hemen ekliyorum canım.eğer istersen resimleyip te anlatabilirim de.

boncukdevrim dedi ki...

Harika olmus gercekten elinise saglik,genc anne adayi gülegüle giysin...